gulsahdogan.reismee.nl

Groeten uit Adana!

Eindelijk weer even tijd en de mogelijkheid iets van me te laten horen. Het filmen is achter de rug en ik zit alweer ongeveer een week in het snikhete Adana. Heb tussen het researchen en filmen door wel regelmatig geschreven maar geen tijd gehad de verhalen en foto’s te uploaden. Ik zal er nu een paar online zetten. Op chronologische volgorde. En de rest ook binnenkort…

Veel groeten uit Adana!

Melanie

Yeeeeeeeeeeeeeeeehhhhh :) Ademloos gelezen terwijl Kaya een dutje doet, heerlijk! Kus

Mo

Hey lieve Gul! Wat een prachtige verhalen. Ik geniet van je schrijfstijl en ben erg benieuwd naar je film.... Veel plezier en hopelijk tot gauw! Dikke knuf XMo

Diego

Fijn om terug te lezen en te zien wat we zoal gedaan hebben. Lijkt alweer zo lang geleden.. Ik kijk uit naar Adana!

Sarah Lugthart

Gulsah! Wat een mooie verhalen en prachtige foto's. Heb jij die zelf gemaakt? Nu ben ik helemaal nieuwsgierig hoe je docu gaat worden... vind het echt super dat je dit doet! Succes! (dat liefhersbeestje op filmdag 1 had je in iedergeval al in the pocket) liefs Sarah

soula

helemaal mee eens! je foto's zijn ook zo mooi. Misschien een idee om bij de film een begeleidend boekje uit te geven. Of was je dat sowieso al van plan? Greek fat hug, S

maartje

heerlijk om te lezen allemaal, jezus wat ben jij stoer zeg

Brechtje

Canim benim, ook ik geniet van je verhalen. Al lezend komen bij mij allerlei herinneringen en beelden van ons avontuur in Turkije naar boven, zeker ook nu je in Adana bent.
Doe je familie daar heel veel liefs van mij en een dikke kus en knuffel voor jou!! Take care & geniet! xxx